Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2019

Πολύκαστρο : SOS ΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΗ !

SOS  ΕΚΚΛΗΣΗ ΦΙΛΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΕΥΖΩΝΩΝ ΧΩΡΙΑ ΓΥΡΩ 

Η Csonka Christoforatou Krisztina :

Θα ήθελα να βοηθήσετε αν γίνετε.
Χτες ο άνδρας μου με τα 4 παιδιά μας σε ένα ασημένιο nissan από τη Θεσσαλονίκη προχωρούσε προς τους Ευζώνους. Πριν στους Ευζώνους 3-4 χμλ. το έσμπρωξε το αυτοκίνητο ένα αγροτικό βαν με άσπρο χρώμα, ήθελε να στρίψει αλλά δεν έβγαλε φλας, και πήγε από την μια άκρη στην άλλη.Το α αυτοκίνητο μας με τα παιδιά και με τον άνδρα μου συγκρούστηκε με τη μπάρα, βγήκε μετά στο δρόμο έκανε γύρους και μετά κατέληξε σε νησίδα ανάμεσα σε 2 δέντρα. Όλα αυτά το πρωί χτες 10.40. Το αγροτικό αυτοκίνητο έστιψε προς σε ένα χωματόδρομο.Ήταν στο σημείο που είναι το μνημείο Α παγκ.ποπέμου.Τα παιδιά από το σοκ δεν είδαν πινακίδα, ο άνδρας μου ήταν απασχολιμένος για να κρατήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο.Όταν ήρθε η αστυνομία είπε, ότι επειδή δεν συγκράτησαν τον αρ.πινακίδας δεν μπορούν να κάνουν τίποτε. Το αυτοκίνητο καταστράφηκε.Από θαύμα επέζησαν τα παιδιά μου και ο άνδρας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.