Στο πλαίσιο του εορτασμού των προστατών και εφόρων της Παιδείας του Γένους Τριών Ιεραρχών, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019, στο Κέντρο Πολιτισμού και Πληροφόρησης Πολυκάστρου η Γιορτή Γραμμάτων και Παιδείας του Δήμου Παιονίας.
Στη τελετή βραβεύτηκαν για τις επιδόσεις τους οι απόφοιτοι αριστεύσαντες μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων καθώς και οι επιτυχόντες σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι., ενώ το παρόν έδωσε ο εφημέριος Ι.Ν. Αγίας Τριάδος Πολυκάστρου Αρχιμανδρίτης Δωρόθεος ως εκπρόσωπος της Ιεράς Μητρόπολης Γουμένισσας, Πολυκάστρου & Αξιούπολης καθώς η εκδήλωση γίνεται προς τιμήν των Τριών Ιεραρχών και έχει και θρησκευτικό χαρακτήρα. Επίσης στην τελετή παραβρέθηκαν Διευθυντές των σχολείων και εκπαιδευτικοί και πλήθος γονέων και μαθητών των σχολείων του Δήμου.
Η Δημοτική Αρχή εκπροσωπήθηκε από το Δήμαρχο Παιονίας, κ. Γκουντενούδη, την Αντιδήμαρχο Δ.Ε. Γουμένισσας, κα Δούμου, τον Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, κ. Ευθυμιάδη, τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, κ. Παμποράκη, τον Αντιδήμαρχο Δ.Ε. Αξιούπολης, κ. Γαρόπουλο, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Παπαδόπουλο, τον Δημοτικό Σύμβουλο, κ. Αλίρη, τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων Γουμένισσας και Αξιούπολης, κ. Τραχανίδη και κ. Ζηλελίδη αντίστοιχα. Στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης ο επικεφαλής δημοτικής παράταξης και Δημοτικός Σύμβουλος, κ. Σιωνίδης και η Δημοτική Σύμβουλος , κα Καρβουνιάρη.
Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Παιδείας & Πολιτισμού και Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Παιονίας κ. Μπαβέλης και ομιλητής ο κ. Ίντος Χρήστος, Συν. Δάσκαλος & τ. Σχολικός Σύμβουλος, ο οποίος παρουσίασε μια άκρως ενδιαφέρουσα ομιλία με θέμα: «Παιδαγωγικές και διδακτικές απόψεις των Τριών Ιεραρχών».
Ο Δήμαρχος Παιονίας στο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην εορτή των Τριών Ιεραρχών η οποία έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα καθώς «Για μας, η Παιδεία και η Εκπαίδευση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ηθική και τη διδασκαλία της εκκλησίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.