Στα πλαίσια υλοποίησης της πρόσκλησης V, του προγράμματος ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ θα γίνει προμήθεια και εγκατάσταση (13) δεκατριών στεγάστρων στάσεων υπεραστικής συγκοινωνίας, για την εξυπηρέτηση των επιβατών, αποσκοπώντας στην ασφαλή κατά το δυνατόν μετακίνησή τους και στην προστασία τους από τις επικρατούσες κάθε φορά καιρικές συνθήκες.
Η απόφαση ένταξης προέκυψε μετά το υπ’ αριθμ. πρωτ. 3668/27-02-2020 αίτημα ένταξης του Δήμου Παιονίας.
Οι βασικοί επιλέξιμοι τύποι στεγάστρων είναι (2) δύο οι οποίοι έχουν επιλεγεί ανάλογα με το πλάτος του πεζοδρομίου και χωρίζονται στις παρακάτω κατηγορίες:
ΤΥΠΟΣ Α: στέγαστρα με πλάτος τουλάχιστον 1,30μ και μήκος τουλάχιστον 2,70μ , κατά περίπτωση, που τοποθετούνται σε πεζοδρόμια πλάτους άνω των 2,70μ. Η οπίσθια όψη (πλάτη) δύναται να είναι από διαφανές αντιβανδαλιστικό, άθραυστο πλαίσιο, το αριστερό (όπως παρατηρείται από τον δρόμο) κάθετο προς την γραμμή του πεζοδρομίου τμήμα θα είναι πλήρως καλυμμένο από διαφημιστικό πλαίσιο, και θα είναι εξοπλισμένα με σταθερό κάθισμα τριών θέσεων.
ΤΥΠΟΣ Β: στέγαστρα με πλάτος τουλάχιστον 1,10μ και μήκος τουλάχιστον 2,70μ, κατά περίπτωση, που τοποθετούνται σε πεζοδρόμια πλάτους άνω του 1,80μ. έως 2,69μ. Δύναται να υπάρχει μόνο οπίσθια όψη (πλάτη) πλήρως κλειστή από διαφανές πλαίσιο. Αριστερά και δεξιά το στέγαστρο θα είναι τελείως ανοικτό (για την ελεύθερη διακίνηση των πεζών) και θα είναι εξοπλισμένα μόνο με ανακλινόμενο κάθισμα τριών θέσεων ή ορθοστάτες (παγκάκι ορθίων).
Τα στέγαστρα θα τηρούν τις τεχνικές προδιαγραφές του ΟΑΣΑ «Τεχνικές Προδιαγραφές και Βασικές Αρχές Κατασκευής και Τοποθέτησης στεγάστρων Στάσεων» (ΑΔΑ: ΩΡΑΖ465ΧΘ7-Κ78).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.